hayallerim gerçek oldu sex

herkes hikayesine aynı şekilde başlar fakat sonunda inandırıcı olmaz biliyorum fakat birazdan anlatacaklarım tamamen gerçek.ben askere gitmeden önce bir mobilya firmasında mağaza müdür yardımcısı olarak çalışıyordum.mağazada benden başka 2 tane daha bayan eleman çalışıyor

Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Erkek kardeşim

ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda 98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim var adı murathan. neyse hikayeme geçeyim.ben ve kardeşim ebeveynlerimiz tatile gittikleri için evde tek kalıyorduk.ilk gündü; kardeşim akşam 11 de ben yatıyorum diye odasına gitti.bende 1 gibi yatmaya giderken kardeşimin odasına girdim. bi de ne göriyim kardeşimin bilgisayarda porno film izlerken uyuya kalmış ve film hala oynuyordu.ve bende bunu onun yaşı itibariyle normal karşıladım.ertesi gün sabah kahvaltı yaparken murathan ın canının çok sıkkın olduğunu farkettim.ve onunla konuşmaya başladım.o bana çok güzel olduğumu beni gören her erkeğin beni arzuladığını düşündüğünü söyledi.

ben önce şaşırdım.filmler artık sana banalmı geliyor dedim.o utandı önce ama sonra evet dedi.bende ona kız arkadaşınla samimiyeti ilerletmesini söyledim.ama o her şeye denediği halde bir türlü kız arkadaşını ikna edemediğini söyledi ve ardından fahişelerle bu işi yapmak istemediğini söyledi.bende doğru düşündüğünü, ve ona bu konuda yardımcı olabileceğimi söyledim.o da nasıl yardımcı olacağımı sordu. bende görürsün dedim.porno izlerken yakaladığımda kilodu üstünde yoktu ve gayet büyük ve kalın bir siki olduğunu görmüştüm. benimde o anda orospuluk damarlarım kabarmıştı.akşam murathan eve geldi.

ben onu kapıda siyah bir tanga ve beyaz bir bodyle karşıladım.o heyecandan küçük dilini yutacaktı.ona sana nasıl yardımcı olacağımı anladınmı dedim.o da gayet iyi anlıyorum dedi.ben ilk önce pantolonunun üstünden sikini okşamaya başladım.hoşuna gitmişti.ben bodymi çıkardım ve ellerini göğüsüme götürdüm. o da hiç vakit kaybetmen göğüslerimi emmeye başladı.ben onu soymaya başladım ve koca sikini emmeye başladım ve o birden ağzıma boşaldı.onun sikini bi daha dirilttim.o da benim tangamı çıkarttı ve amatörce amımı yalamaya başladı.bu beni iyice azdırmıştı.inlemeye başlamıştım.sonra ona sik ablanın amını diye bağırdım.o da sikini yavaş yavaş amımın deriliklerine sokmaya başladı.ritmi çok iyiydi.

çok hızlıydı.ve ikimiz birlikte çığlıklar atarak boşaldık.murathan bana şimdi sıra o hep hayali kurduğum götüne geldi dedi.ben şaşırdım ve ona demek sen hep beni düşlüyordun haa dedim.oda evet senin götünü şişirmeyi çok istiyorum dedi.bende hemen domaldım.o arkama geçti.ve hiç beklemeden sikini götümün dibine kadar kökledi.ama götüm çok acıyordu. o hiç çığlıklarıma aldırış etmeden beni hızlı hızlı götten sikti.o götüme bütün spermlerini boşalttığında benim götümden hafif hafif kanlar, Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

KomŞumMm

selam ben emre basımdan gecen gercek olayımı anlatacagım ist yasıyorum yasım 18 uzun bu olay yazın basımdan gecti bizim oraya bır komşu taşınmıştı evliydi tasınalı 3 sene olmustu 31 yasındaydı o götü görünce aklım durdu boy 1.82 falan kıloda 60-65 arasıydı dolgun bır götü vardı tasındıgından beri o götü sikmek vardı kocası sümsügün tekiydi işini bitirir yatan tiplerdendi tatmin edemiyordu bunu nerdenmı biliorum komşu bizimkilere anlatırdı Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

KökLedi

Okuyucuları. iki sene önceydi devamlı parfüm aldığım bir dükkan vardı. Daha doğrusu o dükkana özellikle Banu’yu görmek için gidiyordum belli ki onun da bana ilgisi vardı ama aramızdaki yaş farkından ben pek açılamıyordum. Ben 31 o ise liseyi yeni bitirmiş ve daha 18’indeydi. Ne kadar atletik bir vücudunuz var demiş ve iş oradan başlamıştı. Neyse bir gün cesaretimi toplayıp yemeğe davet ettim oda çok sevinirim dedi ve arkadaşlığımız ilerledi ve çıkmaya başladık. Olgun kişiliği oturmuş erkeklere ilgi duyduğunu söyledi Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

YanLıS Otobüse Mi Bindim Acaba ?

sabah kalktım zor bela otobüser yetişmeye calışıyorum hızşı hızlı durağa doğru gidiyorum hemen gelen ilk otobüse bineim diye daha fazla gec kalmamak icin. otobüs göründü ama acayip dolu binmek cok zor ama daha fazla beklemek de gec kalmak demek daha fazla. kapılar acılınca orta kapıya doğru yöneldim ve bir gayretle bindim ve bşirkac adım atarakl otobüsün ortasında bir yer buldum ama tek ayak üzerinde duruyorum otobüs o kadar doluy ki. herkes üst üste. binebilmek bile büyük nimet. neyse otbüsün hareketi ile birlikte biraz daha rahatladık ama herkes birbirinin üstünde. yandan ilerlemeye calisanlar ve ayakta durmaya calisanlar. ama bir baktım etrafta hic erkek yok. acaba dedim icimden sadece kadınların bindigi bir otobuse mi denk geldim …sol yanımda hafif sırtı dönük yüzünü göremedigim bir hatun, sacları kızıl, omuzlarından aşagı dogru döküğlüyo, sol bacagımda dayalı olarak kalcaları, yumusacık bir his icinde. sag ouzumda sag yanımdaki bir kadının gögüslerinin yumusaklıgı ve arkamda da gene sarışın kısa boylu biri var ve kalcalarının buyuklugunun icnde kayboldum yine. sadece önüm bos ve uc yanımda üç farklı kadın. soldaki yaklasık 25-26 yaslarında solumdaki 35-40 yaslarında arka taraftaki ise en fazla 18-20… dergisik bir kombinasyon icinde yumusak yumusak gidiyoruz yolda. ön tarftan biri dügmeye bastı ve orta kapıya dogru ilerlemeye calisiyo inmek icin. soldaki kızıl bayanyol vermek icin cekilince birden ustume geldi kacacak yer de yok cekilmeye calıstım ama ustume geldi bir kere. ve cort diye sanki ayarlasan boyle bir sey olmaz kasıklarıma dogru tam da kalcalarını dayadı. o muthiş yumuşak kalcalarınicinde kayboldum gercektwen super cıkık ve yumusak ve sekilli kalcalardı. insanın ici gidiyo. ve rahatsız ettigini dusunurek pardon dedi donup gulumseyerek. tabi o anda yok canım benim icin cok guzel birseydi bi daha yap ya da ordan ayrılma denmiyo. onemli degil filan derken eski hale donduk ama yuzunun gulmsemesi cok tatliydi. ve eski posizyona ddonemedik, hafif soldfa olmasına ragmen alet hafif deyecek sekilde yarım onde kaldı benim. ama ben biraz daha saha kaydım mecburen. ve solda ki hatunun goguslere daha fazla basınc yaptım. ama kımıldayacak yer yok bu arada barkadan da kalcvalar daha da bastırıyor. bu kadar guzelligin ortasında alem gibi bir seydi. uykulu halimden ese yoktu artık iyice uyanmıstım. ama saol yanımadaki kızıl saclı kadın neredeyse beni zıvanadan cıkaracajktı. tam anlamıyla kalcaları masaj yapıyordu benim alete. inaılmazdı. ön sevişmede bile böyle tatlı bir şey cok bulunmazdı gercekten. nefifs birr kokusu vardı. ve aramızda ustten 10 santim kadar mesafe alttansa 0 meafe vardı otohbusun durkalkları iyice azdırmıstı beni. 2 kat ön sevişme yapmöış gibiydim. pantolonu zorluyordu artık yfaklık. canı macıyodu yerine sıgmıyordu cunku baskı da artıyordu. .. sag yanımdaki ile de iyice birbitrrimizer gecmistik. onun yüzü bana donuk kasıkları sag baldırımda gogusleri omuzumda ama bir gogus varki sorma gitsn. onumdeki ne dayanmak tan yorulmustum cunku bosalacaktım resmen ama o kalcalar muhtesem insanı neden ve nasıl zevke getiriyor anlatamam. artık 5-10 dakka kalmıstı varıs noktasına artık otobusun durkaklarından biraz istifade ediyordum. frenle birlikte iki kere yokladım ve kokune kadar bastırdım. cok fenaydı icinde kalcaların kayboldum ama kimsenin bir sey diyecek hali yok cunku tek ayak ustundeyiz hepimiz resmen. ve o an hiv beklemedigim ve hayatımda daha once hic yasamadıgım birsey oldu. sag baldırıma birisi cok fena bir sekilde cimdikle karısık bir dokundu ne oldugunu anlamadan saga donerken sagımdaki olgunca hatunun elini cekerken gordum vucudumuz cok yakın oldugundan nefeslerimiz bile birbirine karısıyordu. hafif ve hin bir gulumseme vardı yüzünde. kulagımın dibinde donemyirom ama. Ne oldugunu anlamaya calısıyorum ama saskınlıgım super arttı. Kulagıma egildi ve ne o gogüslerimle ilgilenmiyorsun demez mi. Ama oyle suh ve belli belirsiz bir sesle konusuyo ki ben iyi ce kendimden gectim. Ama goz ucuyla ve alıcı gozle bir baktim tas gibi bir sey. Olgun gogusler bansa dogru fuze gbii resmen. Kasıklarından da payımızı aldık tabi o mu beni ben mi onu onuda bşklemedim atıs alanında oılan o simdi. İnecegi yeri soyledi benden bir durak once benle in dedi. Hadi buyur buradan yak ben deli oluyorum. O bana arkadan konusuyor kulgıma ufluyoır ben ondekine dayanıyorum kimin eli kimin cebinde belli degil. Birden ikinci darbe geldi otobus cok az hareketli iken ondeki kızıl saclı arkaya dogru yaslandı ki sorma. O da cileden cıktı biraz sanırım. Benim alet iyi ce kendinden gecmis durumda. Kalbim kut kut … dur bakalım ne olacak diye bekliyorum. Artık ondekinin goguslere yapısmamak icin zor tutuyorum kendimi. Ama otobuste takım elbiseli olece sacmalamak da gerekmiyor yani 100 kisi var 15 m2 alanda. Neyse. Onumdeki lambaya bastı anladım bir sonraki durakta inecek, bize iki durak var daha … ben bir daha yokladım biraz one dogru egilerek. Karsılık geldı hemen. Kasıklarına veda eder gibi arkaya dogru dayandı. Ve ikinci sok geldi…. Otobus durmak uzereyken … dondu ve kolunu omzuma atarak iki yanagımdan otu hadi canım aksama gorusuruz derken. Neye ugradıgımı sasırdım. Buneydi simdi. Etraftan umursayan da olmadı. Sanki tanısıyormusuz gibi. Cok da zeki bir kızmıs yahu… neyse indiginde otobus hareket ederken opucuk attı karsıdan yuzundeki gulumsemeyi gormeliydiniz…dondu ve yoluna dogru yurudu. Bir yada iki Dakka sonra durakta durdu. Yanımdan gecmeye calisirken iyi ce yuklenerek sessizce hadi iniyoruz dedi bir ses. Al işte hayatımda boyle bir gun yasamadım ve o kadar otobuse binerim hic bole seyler gelmedi basıma yahu.. hepsi de aynı gunu mu buldu yoksa bir kamera cıkacak da biraz dan sobe filan mı diyecek… hakketten de boyle seyler dusundum… neyse battı balık yan going dedik indik. Bsolukta daha bi hos gorundu gozume acaip terlemişim bu arada. Islak ıslak.. merhaba dedi ben özge… ben sanırım alık alık bakıyor olmayım ki neden oyle manasız bakıyorsun. Tanımsak istemiyor musun demez mi. Yok gfilan derken. Elimi uzattım. Hop bir sok daha boynuma sarıldı kırk yıllık ahbap gibi. Optu beni yanagımdan ve kulagıma aksam beraber donelim istersen takılabiliriz sırtında yer eden vucudumun kalanını merak ediyorsan demesin mi. Olur demeye kalmadı simdi malum mesai gec kaldık zaten dedi. Vedalastık sonra ama benim aklım yerinde degil… sozlestik, bir kagıt uzattı. Tel no yazıyordu. Neyse ayrıldık. Ben im için cok fazlaydı bu bir gun icin. Ama neyse once yarım saten fazla gec kaldıgım ise yetiseyimde gerisini sonra hallederiz. İse gittim. Ne haldeyim siz dusunun. Aksam nasıl olacak. İşte biizm kankalardan ömer dısarı cıktık sigara imceye bahceye. Anlattım olanları. Heyecanla dinledi ve muthis teklif geldi. Akşama istersen arabayı al diye. Guzelde bir arabası var arkadasın. Neyse sagol filan derken bu arada en sonunda aksam oldu mesai cıkısı arabayla cıktım özgeyi aradım cıkıs saatleri de tutuyordu. 5 dakka sonra bekledigi koseye vardıgımda kalp de kut kut vuruyor. onunde durdugum da sasırdı. Ama hosuna da gitti. Atladı arabaya. Merhaba filan derken dudaklarıma kucuk bir opucuk kondurdu yolacıkınca. Ne yapmak istersin filan derken, solugu evde aldık zaten benim ibre sabhtandır yukseklerde. Arabayı park ettik iceri girer girmez dudaklarına yumuldum. Bir o duvara sıkıstırıyorum bir bu duvara saclarından tutuyor duvara carpıyor koseye sıkıstırıyorum goguslerini sıkıyor kalcalarını sıkıyor, dudaklarımı dudaklarından ayırmıyorum. O duvar bu duvar derken. Yatak odasının kapısına kadar vardık. Bu arada don sutyen kaldı ozge, vucudunun guzelligi de kat be kat ortaya cıktı tabi bu arada. Hafif balık, 38 yasındaymıs bu arada. Vucut dolgun tam anlamıyla seksi ve cazibeli. Balık ama uzun boyu kilolu goruntusunu engelliyor. Omuzları genis iri yapılı dene
bilir. Ama normalden buyuk gogusleri en dikkat cekici yerleri…. Cırılcıplak kaldıgımızda yataga yatırıp bir hamleyle icine girdim. Ve ikimizde gercekten acaip heyecanlı ve zevkli bir otamın icindeydik. İniltilerimimz sevgi sözcukleri birbirine girmiş ve zevk yuarısı icine girmisiz. İcinde gelip gitme asamasında kendimizi kaybetmişiz… altımda inlemesine cıglık atmasına bayıldım. Ama ben de kendimden gecmisim. İr hamleyle domaldı ters dondu ve tekrar girdim icine kalcalarını kasıklarından yakaldım ellerimle ve kasıklarımla olabildigine yuklenmeye basladım. Bu pozisyona bayılıyordum iste. O güzellik de tam anlamıyla dhset bir bosalmayla son buldu. İkimizin de keyfi yerindeydi. Özgenin gögüslerini emmekten bir boy daha uzattım galiba o gün. Ama yapacak bir şey yoktu o kadar güzel olmasalardıo degil mi…
ekremus@yahoo.com

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

BOYNUMDAKI MORARTI

BEN CAN AN 29 YAŞ İNDA SEKSI S EVEN EVLİ BİRİ YİM 168CM 5 9KG GÜZGÜN FİZİGİM VAR ORDA SPORA BORÇL UYÜM İYİ YÜZERİM EVLİGİM ÇOK GÜZEL GİDIYORDU KOCAMLA SEVİŞER EVLENDIK SON BİR SENEDİE İNTER LENE GİRİYORDU ATEŞLİ HIKAYELER ARKASINDAN PORNO FLİMLER ŞAHANE YARAKLARİ BEN SEYRE DIYORDÜM KOCAMDA AMİ NA BÖY LE B İR YA RAK GI RSRGE BE NDE DOY A DO A SEYRE TSEM BE Nİ AZDI RIYOR KOCAM EVDE OLMADIGI ANLAR GIRIYORDÜM DOYA DOYA Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Karımı Siktiriyorum

Selam ben Mert 27 yaşında evliyim başımdan geçen olayı anlatacağım. Yaklaşık 18 yaşındayken bi yerde çalışıyordum. Patronun oğlu arada dükkana gelirdi. Bi gün bodrum kata indik. Laflarımız karşılaştı bana seni sikerim dedi bende sikemezsin falan dedim. Yarağını çıkardı muhteşem bi yarağı vardı. Neyse aradan yıllar geçti ben evlendim. Evlendim ama yıllardır onun yarağı hep aklımdaydı. Onu yalamak istiyordum bi gün dükkanda sexten konu açıldı baktım tahrik oluyor. Elime fırsat geçmişti hergün sexten konu açıyordum. Tahrik olduğunu görüyordum sertleşiyordu da. Bi gün dedim ki asker arkadaşlarım gelecek. Onlarla grup yapacaz dedim. Oda bana bende geleyim dedi bende olmaz dedim yengen olmasaydı olurdu dedim. Oda bana bir şey olmaz dedi. İstediğim cevabı almıştım. Sıra karımı ayartmaya gelmişti ama henüz 2 aylık evliydim. Karımı her gece öyle sikiyordum ki çıldırtıyordum. Kulağına fısıldamaya başlamıştım patronun oğlunu, karım utanıyordu ama istekli olduğunu hissediyordum.

Patronun oğlu akşama hazırlanın sinemaya götüreyim sizi dedi. Akşam oldu biz hazırlandık bizi aldı ve yola çıktık. Bir süre sonra bi marketin önünde durdu bir şey istiyormusunuz dedi. Bende sigara al dedim. Bana sende gel dedi. Arabadan indim yanına gittim. Bana sen arabayı kullan ben arkada karını sikicem dedi. Bende hayır olmaz dedim. Hazır değil dedim. Sana kalırsak bu iş olmaz dedi. Karımın yanına oturdu ve bende arabayı kullanıyordum. Bi süre sonra karıma bu salak seni sikemez dedi. Ben senin kocan olacam derken karımın dudaklarına yapıştı. Karımda şaşırmıştı, karımı yemeye başlamıştı bana eve geri dön dedi eve geldik. Evde yatak odasına geçtik. Karımı tek tek soydu o muhteşem yarağını karımın ağzına verdi ama karım alamıyordu hepsini. Karımın ağzını öyle sikiyordu ki nefessiz kalıyordu karım.O güzelim spermlerini karımın ağzına boşalttı. Ama hala onun yarağı taş gibiydi. Karımın boynundan yalamaya başladı. Memelerini ısırıyordu. Karımın çıkardığı zevk iniltileri patronun oğlunu daha da kamçılıyordu. Yarağını karımın amına sokmak için kafasını yağladı ama karım korkuyordu, yalvarıyordu canım çok acıyacak diye oda korkma karıcığım, sen gerçek kocanın ne olduğunu öğreneceksin diyordu.

Bu sırada yanlarına yaklaştım ve karımın amını yalamaya başladım korkma karıcım bi daha böyle yarak bulamazsın diye teselli ediyordum. Bu arada patronun oğlu yanımızda dikiliyordu ve yarağı taş gibi karşımda duruyordu. Yarağını kavrayıp okşamaya başladım bi yandan da karımın amını yalıyordum. Sonra elimdeki yarağa dönerek ağzıma aldım ve karıma dönerek bu yarak yenilmezmi dedim. Amacıma ulaşmıştım patronun oğlunun koca yarağı ağzımdaydı artık ve onu karım için hazırlıyordum. Ağzımda daha da büyümüştü sanki artık ağzıma sığmaz olmuştu. Öyle güzel yalanıyordu ki bu yarağa götümü siktirmemek için zor tutuyordum kendimi ama canım yanar korkusuyla yapamadım ve koca yarağı ağzımda patlattım. Volkan gibi fışkırıyordu hepsini yalayıp yuttum. Boşalması bitmişti ama hala yalamaya devam ediyordum. Sertliğinden hiçbirşey kaybetmemişti ve sıra karımdaydı. Karıma dönerek amcığını yalayıp ıslattım ve aradan çekildim. Yarağının kafasını sokmuştu karımın amına ama karım acıyla bağırdı 2ci hamlede tamamını soktu. Artık karım patronumun oğlunun olmuştu. Amından öyle sikiyordu ki karım hem acıdan hem de zevkten çıldırıyordu. Sarsıntıyla karımın amına boşaltmıştı döllerini, Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx