Abimle mütiş SekS

Annemle babamın bi akrabaya gittiği zaman kendimi çok zinde ve abiminde öyle olduğunu hissediyodum.Evde benle abim vardık.Ben t-shirt ve altıma kapri giymiştim.Abimdede kot ve gömlek vardı.Abim tv izliyodu.Bende karşı koltuğa geçip tv izliyodum.Abim bnden m.suyu istedi.Bende önüne koyarken biraz eğildim ve abim için sütyen giymediğim memelerimi gösteriyodum.Abimde uzun uzun bakıyodu. Neyse sonra ben odayı süpürmek için süpürge makinasını getirip odayı süpürmeye başladım ve abime kalçaı göstererk süpürüyodum.Ben süpürmeyi bıraktım.Ben abimi istiyodum.Artık kızlığımında bozulmasını istiyodum.Hepten rahatlamak istiyodum.En sonunda abimde istiyo zaten fırsatı kullanmak için planımı seçtim.Ve benim odama geçip kapıyı açık bıraktım.Soyunmaya Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

o lise öğretmenimi nasıl unutabilirim ki

Selam ben hakan 18 yaşinda bir lise öğrencisiyim
hikayem benim süper sexy öğretmenimle ilgili öğretmenimin boyu 1.74 ama her gün topuklu ayakkabı giyiyo bu onu 1.80 1.82 gösteriyo gene bir gün topuklu ayakkabi ve süper bi mini etekle okula gelmişti ilk dersi bizeydi ben hemen arka sıralardan ne yaptiğim hiç görünmüyen bir yere geçtim hoca girdigimde benim oscar i çıkarttım hocayi görür görmez dimdik olmuştu hoca sınıfta ders anlatirken ben hocaya bakip 31 cekiyodum sonra tenefüs zili çaldi ben arkadaşlara biraz hastayim diyip çıkmadi hocada tahtaya bişiler yaziyodu sonra bi anda kalemi düşürdü eğildiğinde kilot giymediği ap acık ortadaydi ve amini süper bir şekilde görebiliyordum sonra bakip bakip çektim hoca bunu görmüş olcakki bi şey mi var diye sordu bense yok hocam biraz halsizim dedim tamam dedi sonra çıkışta sevgilimin evine gittim biraz konuştuk oral sex yapalimmi diye sordum oda olur dedi o benim aletimi yalarken ben se hocanin o mütiş amini düşünüyordum ve daha sonralari hocayla sex yaptiğimiz zamanida anlaticam….

Selam ben hakan 18 yaşinda bir lise öğrencisiyim hikayem benim süper sexy öğretmenimle ilgili öğretmenimin boyu 1.74 ama her gün topuklu ayakkabı giyiyo bu onu 1.80 1.82 gösteriyo gene bir gün topuklu ayakkabi ve süper bi mini etekle okula gelmişti ilk dersi bizeydi ben hemen arka sıralardan ne yaptiğim hiç görünmüyen bir yere geçtim hoca girdigimde benim oscar i çıkarttım hocayi görür görmez dimdik olmuştu hoca sınıfta ders anlatirken ben hocaya bakip 31 cekiyodum sonra tenefüs zili çaldi ben arkadaşlara biraz hastayim diyip çıkmadi hocada tahtaya bişiler yaziyodu sonra bi anda kalemi düşürdü eğildiğinde kilot giymediği ap acık ortadaydi ve amini süper bir şekilde görebiliyordum sonra bakip bakip çektim hoca bunu görmüş olcakki bi şey mi var diye sordu bense yok hocam biraz halsizim dedim tamam dedi sonra çıkışta sevgilimin evine gittim biraz konuştuk oral sex yapalimmi diye sordum oda olur dedi o benim aletimi yalarken ben se hocanin o mütiş amini düşünüyordum ve daha sonralari hocayla sex yaptiğimiz zamanida anlaticam….

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Her götüme girdiginde taşakları amıma vuruyordu…

Omuzlarımdan tutup kendine dogru cekip hepsini soktu.yavas yavas gidip gelmeye basladi,her götüme girişinde ben sesli bir şekilde inliyordum.cok zevkliydi sikildikce sikilmek istiyordum. Yaşlı kurt kuzuyu sikiyordu, tamamen ona teslim olmuştum ve hiç bir kurtulma şansım yoktu.

Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Karadenizli Esmer hatun

Slm dogukan Ben Esmer 1.88 boy 78 kg Yakisikliyimdir :D birgun arkadasla konusurken arkadasin biri bir tel numarasi var dedi kiz cok guzel eger begenirse seninle her turlu mmuamele eder dedi aldim telini :D aradimmm konusmaya basladik iste neyse anlattimm kendimi ole böle bulustuk beni gordu cok sasirdi yakisikli ve beni begendigini

Sonra ben yanlzi yasiorum İStersen bıze gidelim dedim bıseler iceriz ole kalkip gittik bıseler icmeye basladik muhabbet falan ederKen karadenizli. yanasmaya falan basladim dudaklarindan kaptim ama aklim deli kalcalarindaydi :D cimden onu gotten sikmeyi cok istiorum die geciriorduM::: neyse sevisemneye falan Basladik benim yirmiligi gordu bu ne kadar kalin falan dedi :D yalattirmaya devam etttim 69 yapıoduk uzun uzun ilk postayi agzinda patladim agzini falan yikadiktan sonra banyoda sevismeeye basladik sicak suyla guzelce bir yikadim o gotunu super di kalcalari parmagimla guzelce biras sonra bıras da yalayıp kafasini yavasca sokdum iceri gidip gelirken eliyle bei yavaslatmaya calisiodu yalvariordu cok acio die ama ben o anki zevkle kokledikce kokluyorumdum cok dardi ve cok hosuma gidiodu goguSleri dik ve olgun du harikaydi o gun Onuy sbaaha kadar siktim seks kolem olmustu ole cok hosuna gidiodu artik kaln yaraimi yalamak ucuyordu resmen : BÖle kendini sex konusunda basarili hisseden ilgili

smaimi kisilerden eklemelerini beKliorum lutfen gaylar eklmesin:D gaylardan Hoslanmiorumm Olgun ve dul evli bayanlar ilgi alanimsiniz ekleyin tanısalim emin Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Tugbanın Götü

merhaba ben fuat.18 yaşındayım.lise sondayız.birgün mayıs ayındaydık.okulda kimse kalmamıştı.beden dersindeydik.hocalar bile yoktu.sadece ben ve tuğba vardık.tuğbayla kantinde biraz oturduktan sonra sınıfa çıkalım dedim.oda kabul etti.sinıfa çktık biraz oturduk.sonra bakışlarından benimle sikişmek istediğini anladım.daha fazla dayanamadım ve dudaklarına yapıştım.hiç geri çekilmedi ve benden daha azgın bir şekilde oda dudaklarımı emmeye başladı.daha sonra gömleğinin düğmelerini Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

beni kocamın yanında amcığımdan sikti

YINE KOCAMLA HAYAL KURUYORDUK ÇOK GÜZEL PORNO FLİMLER VARDI EVDE AZMİŞTIK KOCAMA BİRI OLSA BENİ BİR SİKSE NIYE OLMASIN BEN SENİN AMİNA GÖTÜNE GIREN YARAKLAR MEST EDİYOR BACAKLARİMİ BİRAZ ARALADİM BİKİNİNİN İÇİNDEKI AMİM MEYDANDAYDI O GÜZELİM 91 LİK KALÇALARİM AÇILMİŞTI KOCAMİN YARAGI KEMİK GİBİYDI AGZİMA ALDIM EMİYORDÜM SIRF BİKİNİ KALMİŞTİ KOCAMİN YARAGİNİ EMERKEN ODA MEMELERİ OKŞUYORDU BİKİNİM BATMİŞTI KOCAMI TERS ÇEVİRİP GÖTÜNE YAPİŞTİM İNLİYORDU ÖLDURECEKSİN BENİ ORUSPU BİR YARAK YEMEK UGRUNA KOYDUGU FLİMDEDE ADAM ŞAHANE BİR KADINI GÖTTEN SİKİYORDU BEN İSE GÖTÜMÜ YALATACGİMA PEZEVENK KOCAMİN YARAGİNİ GÖTÜNÜ EMİYORDÜM KAPI ÇALINDI BEN MİNİ ENTERIMİ GİYDİM KOCAMDA BİR ŞORTLA TŞÖRT GİYDI BİRAZ GEÇTİ AMA GELEN YAŞARDI KOCAMLA KONUŞUYORDU BİRAZ GEÇ OLDU AMA ÇOK GÜZEL BİR MAÇ VAR BENİMKİ KAPLOLU OLUR BUYUR YAŞAR MAÇA YARİM SAAT VAR NE İÇERSİN BENİ GÖRÜNCE YAŞAR GALİBA RAHATSIZ ETTIM OLURMU BİRER KAHVE YAPAYIM GELDİM SUNUYORDÜM MEMELERİM MİNİ GİYSIDEN FIRLADI TAŞ GİBİYDI DAHA 27 YAŞİNDAYDIM İKİ SENEDİR EVLI ÇOÇUK YOKTU BAKIMLI SEKSİ BİRİYİM KARŞIDA OTURDÜM ETEK SÜPER MİNİ OLDUGU İÇİN DOLGUN BACAKLARİMİ SERGİLİYORDÜM YAŞARİN ŞORT GERILDI KOCAM FINCANLARI ALİP MUTFAGA GİTTİ BACAK BACAK ÜSTÜNE ATTİM ACELEYLE BİKİNİYİ GİYMEMİŞTİM AZ KILLI AMİMİ SUNDÜM KOCAMDA GELMİŞTİ AÇ TV ACABA MAÇ BAŞLADIMI BEN YARİM KALAN FLİMİ İTTİM ADAM KARİNİN GÖTÜNE YARAGİNİ GEÇİRDIKÇE GEÇİRİYORDU KOCAM YANİMİZA GEL BERABER SEYREDELİM YAŞAR MAHSURU VARMI YARİM KALMİŞTI OLUR İSTERSENİZ BEN GİDEYİM OLURMU BERABER SEYREDERİZ DEDİM KOCAM DUDAKLARİMA YAPİŞTI YAŞARIN YANİNDA EMİYORDU GİYSİM YERDE MEMELERİMİ EMERKEN YAŞAR GÖTÜMÜ OKŞAMAYA BAŞLADI KOCAMİN ÖNÜNDE Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Kocamın FanteziLeri !

Adım Claudia Brezilyalı, evli, 40 yaşında, 170 cm, 57 kg, kısa Sarı saçlı, mavi gözlü, dolgun göğüslü çok güzel vücuda sahip bir bayanım, eşim Alex İspanyol çok yakışıklı harika bir insan.

5 senedir Türkiyede ikamet ediyoruz.

Benim şimdi anlatacaklarımı bana söyleseler asla inanmazdım.

Her şey bu senenin ocak ayında oldu, evleneli 18 sene oldu.
Seks hayatımız biraz monotonlaşmıştı. Kocamım fantezileri yaklaşık iki yıl önce başladı, beni çok iri sikli bir erkek ile sikişirken seyretmek istiyordu, ilk zamanlar eşime çok kızıyordum, her akşam benimle sikişirken aynı şeyleri tekrarlıyordu, her geçen zaman bende hoşlanmaya başladım. Artık kocam ile sikişirken koca sikli erkekleri hayal etmeye başladım ve çok boşalıyordum. Bir akşam yemekten sonra şarap içiyorduk, kocam porno CD si koydu filmdeki artistin çok büyük yarağı vardı bütün cesaretimi toplayıp kocama böyle büyük sikli erkek ile sikişmek istediğimi ve kocaman yarağı amımın nasıl içine aldığını seyretmesini söyledim. Aniden kocamın yüzünün şekli değişti, çok korkmuştum üzerime hayvanlar gibi atladı bluzumu yukarı sıyırdı bir mememi öpmeye başladı. Öbürünü de eli ile okşuyordu, amım sırılsıklam olmuştu, uzun zamandır memelerimi böyle öpmemişti, elinin baldırımdan yukarı amıma doğru çıktığını hissediyordum, külotumu çıkardı ve amımı deliler gibi yalamaya başladı.

Beni şehvetten kudurtuyordu. Dayanamadım ve beni sikmesini istedim oda hiç beklemeden amıma sikini soktu ve beni inletmeye başladı 3 kez boşaldım uzun zamandır evliliğimde böyle sikilmemiştim. Kocam bana dedi ki;

Kontakt sitelerine yazılalım, 4-5 İspanyol sitelerine reklam verdik. 100 den fazla mail geldi, hepsi iri sikliydi ama bir tanesi beni çok ilgilendirdi. 25 yaşında sarışın iri ve kalın sikli bir genç. Cevap yazdık ve telefon ile konuştuk, Luiz ile 1 Şubat’ta İspanya’daki evimizde buluşmak üzere anlaştık.

Bende kendimi hazırlamaya başladım, güzel bir banyo aldım.
Amımın kıllarını kocam Alex aldı, bütün vücudumu mis kokulu krem ile yağladı ve sonrada beni sikmek istedi ama ben müsaade etmedim bu gün Luiz’e hazırlandığımı söyledim ve bir daha düşünmesini söyledim sonradan çok şeyin değişebileceğini

Ama o karalıydı beni görmek istiyordu, üstüme vücuduma yapışan büyük göğüslerimi gösteren dar sarı şeffaf bir bluz giydim. Altına gene sarı dar bir süper mini etek giydim, altına külotzuzdum ve yüksek topuklu ayakkabı giydim, aynaya baktım çok çekiciydim.

Saat 19 00 da evin zili çaldı. Luiz gelmişti kapıyı açtık.

İnanılacak gibi değildi Luiz resimlerden çok daha güzeldi.
Muntazam beyaz dişli, etli dudaklı, 1.90cm, atletik yapılı, kuvvetli, bir genç adamdı, elinde bir buket beyaz gül ve bir şişe şarap vardı. Elinden aldım ve masanın üzerine koydum.
Koltuğa oturduk. Heyecandan titriyordum, şarabı açtık ve içtik.
Kocam ikinci şarabı açmak için mutfağa gitti, Luiz beni öpmeye başladı amım sırılsıklam olmuştu, Luiz’i dansa kaldırdım. Okumaya devam et

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx